واگذاری موتوسیکلتهای برقی به متقاضیان در تهران تا پایان اردیبهشت

مشکل شماره گذاری موتوسیکلتهای برقی به زودی مرتفع شده و این وسیله نقلیه پاک احتمالا تا پایان اردیبهشت ماه به متقاضیان واگذار می‌شود.

حسین افشین، مدیر پروژه موتوسیکلتهای برقی و حمل و نقل هیبریدی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که هنوز موتوسیکلتهای برقی به متقاضیان واگذار نشده است، گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که برای شماره گذاری این نوع موتوسیکلتها ایجاد شد، نتوانستیم این وسیله نقلیه را به متقاضیان واگذار کنیم.

وی افزود: با توجه به این که پروژه موتوسیکلت برقی، پروژه‌ای جدید محسوب می‌شود به همین دلیل به تدوین استانداردهای مورد نظر نیاز دارد، که این موضوع از دلایل عدم واگذاری موتوسیکلت برقی به شهروندان است.

افشین تصریح کرد: با هماهنگیهای انجام شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین سازمان ملی استاندارد و تولیدکنندگان مقرر شد مشکل شماره گذاری موتوسیکلتهای برقی مرتفع و این وسیله نقیله پاک به احتمال زیاد تا پایان اردیبهشت ماه به متقاضیان واگذار شود.

مدیر پروژه موتوسیکلتهای برقی و حمل و نقل هیبریدی به چگونگی شارژ این نوع موتوسیکلتها در تهران اشاره و عنوان کرد: شارژ این موتوسیکلتها هم از طریق شارژ خانگی امکان پذیر است و هم در منطقه 12 تهران جایگاهی برای شارژ آنها ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است، قیمت موتوسیکلتهای برقی بین 7 تا 11 میلیون تومان برآورد شده است که شهرداری تهران تا سقف 80 درصد تسهیلات وام با بهره صفر درصد به خریداران این نوع موتوسیکلتها ارائه می دهد.


کد خبر 239590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =