جدال غولها در هفته پایانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال

حساسترین بازی هفته پایانی دور مقدماتی لیگ حرفه‌ای بسکتبال را تیمهای پتروشیمی بندر امام و مهرام در ماهشهر برگزار خواهند کرد.

  به گزارش خبرنگارشانا ، هفته پایانی دور مقدماتی لیگ حرفه‌ای بسکتبال فردا (دوشنبه 14اردیبهشت ماه) برگزارمی‌شود و حساسترین بازی هفته را تیمهای پتروشیمی بندرامام و مهرام در ماهشهر برگزار می‌کنند.

این بازی را باید جدال غولها نامید جایی که فینالیستهای لیگ ملی در حساسترین بازی روز آخرمرحله گروهی به مصاف هم می روند ونیز  تقابل حدادی و صمد نیکخواه بهرامی علاوه بر کری خوانی بالای دو تیم قطعا جذابیت این بازی را دو چندان خواهد کرد.حدادی در این فصل از پتروشیمی هم پیشنهاد داشت، اما چندان جدی به نظر نرسید و او به مهرام پیوست و حالا باید مقابل تماشاگران تیم استانش بازی کند.

پتروشیمی که بعد از پیروزی مقابل هفت الماس قزوین میتف را برکنار کرد و دوباره مهران حاتمی را برگرداند درصدد است با کسب مقام نخست قدم به مرحله پلی آف بگذارد.  

جدال دو تیم در دور رفت با برتری یک امتیازی پتروشیمی در تهران به پایان رسید  لذا شاگردان حاتمی می خواهند نتیجه دور رفت را تکرار کنند و در خانه جشن پیروزی می‌گیرد.

پتروشیمی با 28 امتیاز در صدر جدول حضور دارد و مهرام با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است.

پالایش نفت آبادان در دیگردیدار حساس روز آخر در تهران میهمان دانشگاه آزاد است. شاگردان حماد سامری که شانس حضور در پلی آف را به دست آورده اند نمی خواهند آنرا به راحتی از دست بدهند. برای همین در تهران به دنبال امتیاز کامل بازی هستند ،زیرا درغیر این صورت باید جای خود را به شهرداری گرگان بدهند. البته حریف نام آور آنها هم نمی خواهد در خانه ببازد زیرا به دنبال جایگاه پتروشیمی درصدر جدول است، برای همین دوتیم روز سختی را مقابل هم تجربه خواهند کرد.

 پالایش نفت آبادان با 23 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و دانشگاه آزاد نیز با 28 امتیاز در جایگاه دوم تکیه زده است.

 پتروشیمی ماهشهر هم در روز آخر میهمان پمینای اصفهان است. ماهشهریها که در میانه جدول جایگاهشان تثبیت شده با خاطری آسوده به مصاف حریف خود می روند. در واقع این دیدار جنگ جایگاه ششمی وهفتمی است. پتروشیمی با 20 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

کد خبر 239844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =