100 مهندس شیمی جذب پالایشگاه نفت اصفهان می شوند

یکصد نفر با گرایشهای مختلف در رشته شیمی، از طریق آزمون جذب شرکت پالایش نفت اصفهان خواهند شد.

به گزارش شانا، مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت اصفهان، گفت: جمعه، چهارم اردیبهشت ماه امسال، با همکاری دانشگاه اصفهان آزمون استخدامی به همین منظور برگزار شد که نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

جهانگیر زنگنه اظهار کرد: این آزمون کتبی در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی و به منظور جذب تعداد 100 نفر از فارغ التحصیلان همه گرایشهای مقطع تحصیلی کارشناسی مهندسی شیمی برگزار شده است.

به گفته وی،قبول شذگان در آزمون کتبی، مراحل مصاحبه حضوری، گزینش و طب کار تحت پوشش پیمانکار (ارکان ثالث) را پیش رو خواهند داشت.

زنگنه با بیان این که اواخر سال گذشته این آزمون از طریق صدا و سیما، نشریات و سایت طراحی شده اختصاصی آزمون از سوی دانشگاه اصفهان،اطلاع رسانی شده است،،افزود: بر همین اساس از تاریخ 14 تا 20 اسفند ماه، به مدت یک هفته به متقاضیان واجد شرایط فرصت داده شد تا به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت اصفهان در مورد تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، گفت: در فرصت داده شده به متقاضیان، 1338 نفر واجد شرایط از استانهای مختلف برای شرکت در آزمون ثبت نام و تعداد 863 نفر در آزمون شرکت کردند.

وی تصریح کرد: نتایج آزمون برگزار شده در چهارم اردیبهشت ماه امسال، از طریق سایت www.eorcazmoon.ir اعلام و تعداد 200 نفر برای مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد.

کد خبر 239854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =