شرکت ملی گاز ایران 14 لوح سپاس دریافت کرد

شرکت ملی گاز ایران در شانزدهمین همایش ملی خدمات سبز موفق به دریافت 14 لوح خدمات سبز شد.

به گزارش شانا، رئیس اچ اس ایی شرکت ملی گاز ایران گفت: سازمان حفاظت محیط زیست کشور هر سال از میان شرکتهایی که فعالیتهای برجسته ای در زمینه محیط زیست داشته اند، تعدادی را انتخاب و به عنوان شرکتهای سبز معرفی می کند.

محمدرضا یوسفی پور افزود: امسال نیز در این همایش، شرکت ملی گاز ایران موفق شد از مجموع 34 لوح صنعت- خدمات سبز دریافت شده توسط صنعت نفت کشور، تعداد 14 لوح یعنی بیش از 41 درصد از کل جوایز اهدایی را دریافت کند.

وی با اشاره به اسامی شرکتها و مناطق عملیات انتقال گاز که موفق به دریافت لوح سبز شده اند، یادآور شد: در این مراسم با اهدا لوح سپاس از خدمات شرکتهای گاز استانهای تهران، ایلام، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، سمنان، هرمزگان، یزد، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان و همچنین مناطق هشت و چهار عملیات انتقال گاز و تاسیسات تقویت فشار رشت و تاسیسات تقویت فشار قلعه جیغ در منطقه 9 عملیات انتقال گاز تقدیر شد.

به گزارش شانا، در این مراسم که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز در خصوص مسائل زیست محیطی و تلاش صنعت نفت در حفظ طبیعت و اقدامات صنعت گاز در خصوص کاهش آلودگیهای محیط زیست سخنرانی کرد.

کد خبر 239858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =