تعریض جاده کوهستانی روستای بنود پس از 10 سال

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از طرح تعریض جاده کوهستانی روستای بنود به ساخل خلیج فارس پس از 10 سال وقفه خبر داد.

به گزارش شانا، مهدی یوسفی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای طرح تعریض جاده کوهستانی روستای "بنود" خبر داد و افزود: این طرح که در 10 سال گذشته هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته است و در عمل به صورت راکد رها شده بود،  با در خواست شورا و دهیاری این روستا از سازمان منطقه ویژه پارس این طرح ظرف مدت 49 روز و با 800 ساعت کار شبانه روزی به پایان رسید.

وی افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، توسعه شهرها و روستاهای واقع در حوزه عملیاتی منطقه ویژه پارس را عمل به مسئولیت اجتماعی خود می داند و در این زمینه با جدیت تعهدهای وزارت نفت در منطقه پیگیری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت تلاش خواهیم کرد با آسفالت راه دسترسی روستای بنود به ساحل خلیج فارس به صورت مقطعی در چند مرحله رضایت مردم و ساکنین منطقه جلب شود.

پیش تر نیز مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در خبری افزایش سه برابری بودجه عمرانی خدمات عام المنفعه از محل تعهدهای وزارت نفت در سال گذشته را نشان از عزم راسخ صنعت نفت در عمل به مسئولیت اجتماعی دانسته بود.

کد خبر 239862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =