فعالیتهای اکتشافی در بلوکهای دارای ظرفیت بالاتر ادامه می یابد

مدیر عامل شرکت نفت خزر با تاکید بر لزوم تداوم فعالیتهای اکتشافی در دریای خزر و سه منطقه گلستان، گیلان و مازندران افزود: فعالیتهای اکتشافی در بلوک های دارای ظرفیت بالاتر در دریای خزر ادامه می یابد.

به گزارش شانا، علی اصولی تلاش و همدلی همه کارکنان در تمامی سطوح شرکت نفت خزر را با توجه به نامگذاری امسال، برای تحقق اهداف سازمان بسیار موثر دانست.

اصولی با تشریح دستاوردها و موفقیتهای حاصل شده در سال 1393، توسعه طرحها و پروژه ها در حوزه عملیاتی شرکت خزر را از اهم برنامه های امسال بر شمرد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت رعایت مسائل ایمنی در فعالیتهای عملیاتی به خصوص در انجام حفاری آبهای عمیق اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه عملیات و جغرافیای خزر، ما ملزم به رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی هستیم و پیوسته این موارد در قالب برنامه های اجرایی از طریق واحد HSE مورد توجه قرار می گیرد.

اصولی با اشاره به محدودیتهای مالی و لزوم مصرف بهینه منابع مالی تاکید کرد: حذف هزینه های غیر ضروری و استفاده بهینه از منابع مالی پروژه ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مدیران سازمان با اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت اثربخشی هزینه ها اقدامهای لازم را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 240093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =