شرکت ملی پخش به دنبال شناسایی و نیازسنجی بازارهای بین المللی

شناخت و نیازسنجی بازارهای بین المللی از اصول لازم برای صادرات فرآورده های نفتی است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا، گفت: یکی از اصول مهم در بحث صادرات فرآورده های نفتی، شناخت بازار و نیازسنجی آن است.

منصور ریاحی با تاکید بر برنامه این شرکت مبنی بر گسترش فروش فرآورده ها در کشورهای همسایه از جمله افغانستان و عراق، تصریح کرد : این شرکت همچنین به دنبال یافتن بازارهایی در کشورهایی چون ارمنستان و تاجیکستان برای صادرات فرآورده های نفتی است.

وی  اظهار کرد: شرکت ملی پخش در بخش صادرات  فرآورده های نفتی ، فروش مرزی و صنعت بانکرینگ و توسعه آنها در سال جاری هدفگذاری مشخصی را انجام داده است.

به گفته معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در سال 93 توانسته است در بخش بانکرینگ  نسبت به سال پیش از آن 34 درصد رشد داشته باشد .

ریاحی با اشاره به فروش 223 میلیون لیتری نفت گاز در طرح فروش مرزی پارسال، عنوان کرد: فروش این فرآورده نفتی در این بخش نسبت به سال 92 ( معادل 144 میلیون لیتر ) با رشد 56 درصدی همراه بوده است.


کد خبر 240385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =