افزایش صادرات لوله های انتقال نفت و گاز به کشورهای همسایه

کارشناس بخش بازرگانی شرکت تولید کننده لوله های انتقال نفت و گاز از افزایش صادرات این محصول به کشورهای همسایه خبر داد.

کارشناس بخش بازرگانی شرکت تولید کننده لوله های فولادی انتقال نفت و گاز در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفتگو  با خبرنگار شانا از صادرات این محصول به کشورهایی همچون افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و عراق خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته صادرات لوله های انتقال نفت و گاز افزایش یافته است، که این امر نشان می‌دهد تحریمهای اقتصادی در این صنعت کاربردی نداشته است.

علی عقبایی با بیان این که ظرفیت تولید سالانه این شرکت بیش از 300 هزار تن در سال است، افزود: همکاری شرکت تولید کننده لوله های فولادی انتقال نفت و گاز با وزارت نفت از طریق مناقصه صورت می گیرد و این شرکت همچنین با شرکت ملی مهندسی نفت نیز همکاریهای مناسبی داشته دارد.

این کارشناس تصریح کرد: تولید خطوط لوله برای شرکتهای ملی گاز ایران، استان خراسان رضوی، استان خوزستان، اردبیل و غیره نمونه هایی از قراردادهای این شرکت با ارگانها و شرکتهای داخلی است.

وی به چشم انداز این صنعت در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز تولیدات این شرکت قابل رقابت با بازارهای جهانی است، اما بدون شک با رفع تحریمها صادرات ما نیز افزایش خواهد یافت.

این کارشناس افزود: ما در همه حال به پیشرفت و توسعه در زمینه افزایش تولیدات لوله های انتقال نفت و گاز فکر می‌کنیم، البته این نمایشگاه نیز فرصتی برای رقابت تولیدکنندگان داخلی و خارجی است.

کد خبر 240434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =