۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
  • کد خبر: 240842
تکلیف پتروشیمی به خانه کشیده شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که در بازی نخست مرحله نیمه نهایی مقابل مهرام تهران شکست خورده بود، در دومین پیکار خود با این تیم باز هم شکست خورد، تا تکلیف صعود به ماهشهر کشیده شود.

 به گزارش خبرنگار شانا ، این دیدارمانند دیدار نخست در سالن آزادی تهران برگزار شد و در روزی که پتروشیمی تا کوارتر سوم بر حریف تسلط داشت به یکباره توپ و میدان را ازدست داد و در پایان، با نتیجه 70ـ 56 متحمل شکست  شد. در کوارتر نخست این دیدار، دو تیم پایاپای یکدیگر پیش رفتند و تیم مهرام با استفاده از موقعیتهایش 16 ـ 11 پیروز شد. تیم پتروشیمی در کوارتر دوم، با بازی خوب صمد نیکخواه بهرامی 13 ـ 12 میزبانش را از پیش رو برداشت. در کوارتر سوم این دیدار، بازهم  تیم پتروشیمی بندر امام با نمایش دیدنی نیکخواه بهرامی و بهنام یخچالی 24 ـ 17 پیروز شد. اما در کوارتر چهارم، اشتباهات مکرر بازیکنان پتروشیمی بویژه بازیکن اوکراینی این تیم و نمایش دیدنی حامد حدادی تیم مهرام با نتیجه 25 ـ 8 به پیروزی رسید.

شایان ذکر است:دیدارهای سوم و چهارم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی، پنجشنبه و جمعه این هفته به میزبانی پتروشیمی بندر امام در ماهشهر برگزار می شود و تیم مهرام در صورت کسب یک پیروزی به دیدار فینال صعود می کند. در صورت پیروزی تیم پتروشیمی بندر امام در دو بازی کار برای شناخت یکی از دو تیم فینالیست به بازی هفتم که به میزبانی مهرام برگزار می شود، کشیده می شود.
 

کد خبر 240842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =