همایش همدلی و همزبانی، رونق اقتصادی و اشتغال برگزار می‌شود

همایش همدلی و همزبانی، رونق و اشتغال روز 28 اردیبهشت ماه و با حضور مسئولین دولتی و بخش خصوصی و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مرتضی الله داد، معاون امور اقتصادی اتاق بازرگانی ایران امروز (سه‌شنبه 22 اردیبهشت ماه) طی نشستی، خبر از برگزاری همایش همدلی و همزبانی، رونق و اشتغال با همکاری اتاق بازرگانی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی داد و به تشریح اهداف مورد نظر سه اتاق و سه قوه از برگزاری این همایش پرداخت.

معاون امور اقتصادی اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به نامگذاری امسال به همدلی و همزبانی، دولت و ملت از طرف مقام معظم رهبری، این همایش روز 28 اردیبهشت ماه در پنج کارگروه مختلف با موضوعهای مرتبط با فضای کسب و کار حاکم بر کشور و با حضور نمایندگانی از دولت، قوه قضاییه، مجلس، سه اتاق بازرگانی ایران، اصناف و تعاون و همچنین اساتید دانشگاهها برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این همایش به موضوع تبیین استراتژی توسعه اقتصادی می‌پردازد، افزود: پس از انقلاب، پنج برنامه توسعه تدوین شده است که به غیر از برنامه سوم که تنها 50 درصد آن اجرایی شد، هیچکدام از برنامه ها موفق نبودند و بنابراین باید به بررسی عمیق این موضوع پرداخت و راهکارهای هر چه بهتر تدوین و اجرا شدن برنامه های توسعه مورد بررسی قرار گیرند.

الله داد تصریح کرد: نگاه استراتژیک بلندمدت با توجه به توافق هسته‌ای و الزامهای ورود به سازمان تجارت جهانی نیز از محورهای همایش همدلی و همزبانی، رونق اقتصادی و اشتغال است.

به گزارش شانا، همایش همدلی و همزبانی، رونق و اشتغال روز 28 اردیبهشت ماه و با حضور مسئولین دولتی و بخش خصوصی و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 240876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =