اجرا و تکمیل 103 پروژه  در شرکت نفت و گاز کارون

103 پروژه قراردادی و دستورکاری با هزینه کرد 234 میلیارد ریال از محل اعتبارات بودجه های جاری و سرمایه ای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در سال 93 اجرا و تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز کارون در این باره گفت: از مجموع 176 پروژه مورد درخواست مدیریت عملیات شرکت با هدف پشتیبانی از تولید، 103 پروژه اولویت دار با انجام مراحل مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط و بومی استان واگذار شد.

منوچهر حیدری نیا، افزود: از این تعداد 3  پروژه احداث چند راهه اقماری در میدان نفتی بنگستان منصوری، توسعه چند راهه و جداسازی لوله های مشترک چاههای میدان نفتی آبتیمور و ساخت دیوار اطراف ناحیه صنعتی کارون با بودجه سرمایه ای شرکت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پروژه های احداث خط لوله غیرفلزی انتقال پساب از واحد نمکزدایی شماره 2 به شماره یک اهواز، تجهیز واحدهای بهره برداری نفت و گاز به مانیتورهای آبپاش ثابت، احداث حصار اطراف زمینهای تحصیلی واحد بهره برداری شماره 2 اهواز،  ایمن سازی کریدور خطوط لوله در محل تقاطع  با تونل مترو از جمله دیگر پروژه های یادشده به شمار می آید.

حیدری نیا گفت: در این مدت همچنین طراحی نرم افزار کنترل هزینه و بودجه پروژه ها و بکارگیری نرم افزار برآورد هزینه ها از دیگر اقدامات شاخصی بود که در جهت شتاب بخشیدن به اجرای پروژه ها، در امور مهندسی و ساختمان این شرکت انجام شد.

کد خبر 240893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =