امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و دانشگاه امیرکبیر

تفاهمنامه همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف همکاری‌ دو طرف به منظور دسترسی و بکار‌گیری دانش فنی و فناوری روز آمد در اجرای طرحهای پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی مورد نیاز شرکت در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهمنامه همکاری آموزشی - پژوهشی امروز (چهارشنبه، 23 اردیبهشت ماه) بین نصرت اله سیفی، مدیرعامل شرکت بهینه مصرف سوخت و مسعود برومند، معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر امضا شد.

این تفاهمنامه همسو با سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز در افق 1404، اهداف برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کل کشور و قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی منعقد شد.

شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری و همکاری در انجام و توسعه پروژه و طرحهای تحقیقاتی در زمینه بهینه سازی ‌مصرف انرژی، برگزاری سمینارها، دوره ها، کارگاههای آموزشی و همایشهای مرتبط با موضوع تفاهم نامه، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعهای مرتبط با نیازهای شرکت، برگزاری نشستهای علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات برای تعریف و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی است.

از دیگر زمینه های همکاری مشترک این تفاهمنامه می توان به انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک، ارائه مشاوره های علمی و پژوهشی، خدمات علمی، آموزشی، آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی مورد نیاز شرکت در باره بهینه سازی مصرف انرژی و تمامی مواردی که در زمینه موضوع این تفاهم نامه انجام آن به دانشگاه ارجاع می شود، اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، مدت این تفاهم نامه 2 ساله و با توافق دو طرف قابل تمدید است.

کد خبر 240989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =