ارتقای کیفیت سوخت از موارد امید بخش زیست محیطی برای مردم است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تلاش دولت برای رفع معضل آلودگی هوا به ویژه از طریق بهبود و ارتقای کیفیت سوخت با حذف بنزین پتروشیمی و توزیع بنزین استاندارد را یکی از موارد امید بخش زیست محیطی برای مردم دانست.

به گزارش خبرنگار شانا، معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، امروز (یکشنبه 27 اردیبهشت ماه) در دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که در هتل المپیک تهران برگزار شد به تلاش دولت برای رفع معضل آلودگی هوا از طریق توزیع بنزین استاندارد اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت سوخت و حذف بنزین پتروشمی در این دولت از موارد امید بخش برای مردم بود، اما متاسفانه برخی تلاش کردند امیدواری مردم به حل معضلات زیست محیطی را با ارائه اخبار و اطلاعات نادرست از بین ببرند، البته امروزه با توسعه رسانه ها، مردم بسیار آگاه شده و تحت تاثیر جریانهای منفی رسانه‌ای قرار نخواهند گرفت.

وی در این خصوص افزود: اگرچه رویکرد دولت در این حوزه بسیار امید بخش است، اما در مقابل عده‌ای در تلاش هستند با مخدوش نشان دادن فعالیتهای مثبت، حقایق و واقعیتها را از نگاه مردم پنهان کرده و فضای امید در جامعه را کم رنگ کنند.

ابتکار با تاکید بر این که امید بخشی، خط مشی رسانه ها در این دوره است، تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف، صحیح و آگاهی بخش در سطح ملی منجر به ایجاد فضای همدلی و همزبانی و در سطح بین‌المللی منجر به پیشبرد صلح و دوستی می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی، دولت و ملت، گفت: بی‌شک رهبری در این نامگذاری اشاره مهمی به نقش ارتباطات برای ایجاد این فضا داشته‌اند که یکی از ارکان اصلی ایجاد این ارتباط روابط عمومی‌ها هستند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که ایران در بسیاری از شاخصهای محیط زیستی وضعیتی نگران کننده‌ای دارد تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویتهای دولت یازدهم و از جمله سیاستها و برنامه ریزیهای آن، بهبود وضعیت محیط زیست کشور از طریق اقدامهایی همچون احیای شورای عالی محیط زیست، رایزنی با کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان برای احیای تالابها و رفع بحران گرد و غبار و افزایش تعاملات بین‌المللی به منظور بهره گیری از دانش و تجربه جهانی در حفظ محیط زیست است.

شایان ذکر است، دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک امروز (27 اردیبهشت ماه) همزمان با نخستین روز از هفته روابط عمومی‌ها در هتل المپیک تهران برگزار شد.

کد خبر 241083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =