طراحی سامانه جامع اطلاعات مدیریت پروژه در مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از طراحی و پیاده سازی سامانه جامع و یکپارچه اطلاعات مدیریت پروژه(PMIS ) در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالیپور در توضیح بیشتر در این باره گفت: این سامانه که با هدف افزایش بهره‌وری، ایجاد وحدت رویه، استاندارد سازی و تسهیل در اجرای پروژه‌ ها بر مبنای استاندارد مدیریت پروژه PMBOK تهیه شده است، بزودی رونمایی و عملیاتی می شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران افزود: این سامانه که به صورت سازگار با روالهای موجود تعریف، تصویب و اجرای پروژه ‌ها در شرکت طراحی شده است با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق، صحیح و روزآمد پروژه ‌ها، افزایش شتاب و دقت در تصمیم گیری را به ویژه در سطح مدیریت ارشد سازمان در پی خواهد داشت.

عالیپور اظهار کرد: در این سامانه همه ذینفعان پروژه ‌های سرمایه‌ای از جمله متقاضیان، مجریان، بهره‌ برداران و مدیریت ارشد سازمان می توانند در هر زمان و به تناسب نیاز و تعریفی که برای آنان شده است، اطلاعات مورد نیاز هر پروژه را دریافت و یا روز آمد کنند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: طراحی و پیاده سازی این سامانه که به طور کامل در این شرکت انجام شده است، تاثیری قابل توجهی در کاهش زمان و هزینه ها و افزایش کیفیت اجرای پروژه ها دارد.

کد خبر 241326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =