منصوریان:  90 دقیقه برگشت همان نفت سختکوشی هستیم  که می‌شناسند

سرمربی تیم فوتبال نفت ایران امیدواراست بتواند الاهلی را در عربستان هم شکست دهد.

  به گزارش خبرنگار شانا ،علیرضا منصوریان پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل الاهلی عربستان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت: به جامعه فوتبال‌ و کسانی که برای این بازی به ورزشگاه آمدند و برای ما سنگ تمام گذاشتند تبریک می‌گویم. برای ما که همیشه استادیوم را خالی می‌دیدیم، دیدن این تماشاگران مایه خرسندی بود. فکر می کردیم امروز 150 هزار تماشاگر در ورزشگاه هستند. آن عده‌ای هم که در خانه بودند باعث مباهات ما هستند.

وی در ادامه گفت: چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم. ضربه امین حاج‌محمدی و ارسلان مطهری اگر به گل بدل می‌شد با اندوخته بیشتری به بازی برگشت می‌رفتیم. آن بازی بسیار سخت است و تمام هفته بعد را باید برای آن بازی تمرین کنیم. ان‌شاءالله آنجا هم مثل بازی امشب خوب بازی کنیم و پیروز باشیم.

 منصوریان در خصوص بازی برگشت در عربستان گفت: به یقین در عربستان برنامه‌ تاکتیکی خاصی داریم که از گل‌ بازی رفت، دفاع کنیم. 90 دقیقه برگشت را باید همان نفت سختکوشی باشیم که می‌شناسند. در این هفته طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که با 4 یا 5 تغییر به بازی برگشت برویم تا تیم را برای فینال جام حذفی هم حفظ کنیم. امیدوارم در ریاض، الاهلی دست به ریسک بزند و جلو بکشد.

 منصوریان در پاسخ به سئوالی درباره تنش میان تیمهای ایرانی و عربستانی و جو منفی که معمولا تیمهای عربی علیه ایران ایجاد می‌کنند، گفت: به این موضوع نگاه منفی نداریم. الشباب عربستان درس خوبی به ما داد. آنها مقابل پاختاکور در آخرین روز مرحله گروهی مردانه بازی کردند و باعث صعود ما شدند. وقتی برای بازی به عربستان رفته بودیم، ظرف 30 دقیقه ما را به فرودگاه رساندند. الشباب می‌تواند الگوی همه تیمهای عربی باشد. همانطور که ما از الاهلی به خوبی میزبانی کردیم انتظار داریم که آنها هم همین کار را با ما انجام دهند.
 

کد خبر 241359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =