آمادگی شرکت‌های نفتی هند برای افزایش سرمایه‌گذاری در سیبری

سفیر هند در روسیه از آمادگی شرکت‌های نفتی این شرکت برای افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش نفت و گاز سیبری غربی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «آر بی تی اچ»، «پوندی سرینیواسان راقاوان» از تلاش شرکت‌های خصوصی و دولتی هند برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف تولید نفت و گاز در منطقه «تامسک» سیبری غربی خبر داد.

راقاوان در این خصوص گفت: امروز ما همه فرصت‌های همکاری را مد نظر قرار داده‌ایم و این شامل سرمایه‌گذاری در تاسیسات تولید نفت، همکاری در حوزه ان ان جی، پروژه‌های بزرگ و متوسط می‌شود.

وی افزود: شرکت او ان جی سی که شرکت «امپریال انرژی» را نیز خریداری کرده، هم‌اکنون برای گسترش همکاری‌هایش مشغول گفتگو با گازپروم و روسنفت است. شرکت دیگر ما، «اویل ایندیا» نیز که سرمایه‌گذاری‌هایی را در منطقه تامسک انجام داده است، تمایل دارد تا این سرمایه‌گذاری‌ها را افزایش دهد.

سفیر هند در روسیه تصریح کرد: اگر فرصت‌های همکاری دیگری نیز در منطقه تامسک وجود داشته باشد،‌ شرکت‌های هندی خوشحال می‌شوند که از آن استفاده کنند. به ویژه آنکه این شرکت‌ها هم‌اکنون نیز در این منطقه حاضر هستند.

راقان با تاکید بر آنکه هند به دنبال امنیت انرژی با هدف توسعه خود است، گفت که دولت این کشور بطور کامل از تلاش شرکت‌های نفتی برای دستیابی به منابع بخش نفت و گاز حمایت می‌کند.
کد خبر 241365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =