سرزمین فروش نفت ما به ناروا اشغال شده است

امروز سرزمین فروش نفت ما توسط گروه 1+5 و شورای امنیت و ابرقدرتها اشغال شده و ما باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم.

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، امروز (یکشنبه 3 خردادماه) در هشتمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران که به مناسبت سوم خردادماه در سالن اجلاس سران برگزارشد گفت: امروز سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی شما با دنیا توسط عفلقیان جدید یعنی گروه 1+5 و شورای امنیت سازمان ملل اشغال شده است.

وی افزود: سرزمین اقتصادی ما اشغال شده است، همان گونه که در خرمشهر به این سو و آن سو می‌رفتید و عفلقیان اجازه نمی‌دادند که حرکت کنید، امروز در دنیای اقتصادی هم اجازه نمی‌دهند هیچ حرکتی انجام دهیم.

روحانی تصریح کرد: ما امروز می‌خواهیم با ابزار سیاسی و دیپلماسی، سرزمین اقتصادی را که به ناروا تصرف و اشغال شده آزاد کنیم.

رئیس جمهوری با بیان این که امروز سرزمین فروش نفت ما نیز اشغال شده است، عنوان کرد: عفلقیان آمده‌اند و نمی‌گذارند نفتمان را ، بفروشیم تا زندگی مردم اداره شود.

وی ادامه داد: سرزمین نفت ما توسط گروه 1+5 و شورای امنیت و ابرقدرتها اشغال شده و ما باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم.

روحانی با اشاره به محدودیتهای بانکی ایجاد شده برای ایران نیز گفت: بانکها و روابط بانکی ما با دنیا در سراسر جهان نیز توسط عفلقیان جدید اشغال شده است و نمی‌توانیم پولی رد و بدل کنیم.

رئیس جمهوری تاکید کرد: ما باید همه سرزمینهای تصرف شده اقتصادی، تجاری و علمی مان را به عنوان خرمشهر و خونین شهر جدید از دست دشمن آزاد کنیم.

روحانی افزود: ما در اینجا اجتماع کرده‌ایم تا بگوییم ملتی هستیم که خرمشهرها را فراموش نمی‌کنیم و مصمم هستیم آنها را آزاد کنیم، ما آمده‌ایم تا اعلام کنیم امروز هم خرمشهرهایی پیش روی ماست و مصمم هستیم همه آنها بدون استثنا به دست این ملت و با هدایت رهبر معظم انقلاب آزاد شوند.

کد خبر 241475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =