گازرسانی به 922 روستای استان گیلان تا پایان سال 96

عملیات گازرسانی به بیش از 900 روستای استان گیلان از محل اعتبارات بند «ق» تبصره دو قانون بودجه در دستور کار شرکت گاز استان گیلان قرار گرفت.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: بر اساس برنامه‌ ریزیهای انجام شده، گازرسانی به 922 روستای استان گیلان تا پایان سال 96 از محل اعتبارات بند «ق» اجرایی می شود.

جمشید ظهیری، گازرسانی به این تعداد روستا را از اولویتهای مهم شرکت گاز استان گیلان عنوان کرد و افزود: با انجام این حجم از عملیات گازرسانی حدود 87 هزار خانوار تا دو سال آینده به شبکه سراسری گاز استان متصل می شوند.

وی به در دست اجرا بودن عملیات گازرسانی به 116 روستای استان اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه بیش از 7.93 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

ظهیری تعداد خانوار روستایی که با انجام این عملیات از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند را 21 هزار خانوار برآورد کرد و ادامه داد: برای گازرسانی به 116 روستای یاد شده بیش از 680 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

وی افزود: گازرسانی به 435 روستا در قالب بند «ق»، از برنامه های امسال شرکت گاز استان گیلان است که با شبکه گذاری به طول دو هزار و 800 کیلومتر، 46 هزار خانوار روستایی را تحت پوشش گاز طبیعی قرار می دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، تا پایان سال 95، بیش از 99 درصد خانوار روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

کد خبر 241497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =