گازرسانی به غرب بندرعباس منجر به کاهش آلودگی در این منطقه شد

فروش گاز طبیعی در استان هرمزگان به بیش از 17.5 مترمکعب در روز رسیده است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت روزانه 17.5 مترمکعب گاز به مبادی مختلف مصرف تحویل می دهد که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

حیدر پروین با اشاره به تامین گاز مصرفی تمام نیروگاههای بندرعباس توسط شرکت گاز استان هرمزگان افزود: این شرکت با حمایت مسوولان، عملیات گازرسانی به چهار فاز جدید در هر سال را محقق خواهد کرد.

وی کاهش آلودگیها در غرب بندرعباس را از مهمترین اهداف جایگزینی گاز طبیعی در نیروگاههای بندرعباس عنوان و تصریح کرد: با تشکیل کارگروه انرژی می‌ توان مشکلات گازرسانی در شهر بندرعباس را بررسی کرد و برای رفع موانع و تنگناها راهکاری اندیشید.

پروین ادامه داد: موضوع گازرسانی در استان هرمزگان بحث جدیدی بوده و به رشد اقتصادی و اشتغالزایی استان کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان یادآور شد: این شرکت با بهره گیری از پیمانکاران بومی، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های گازرسانی کرده است.

به گزارش شانا،‌ نخستین جلسه بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی به شهر بندرعباس با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، مدیران و معاونان شرکت گاز استان هرمزگان برگزار شد و گزارش کاملی از پروژه های اجرا شده در استان و شهر بندرعباس در سال گذشته، همچنین برنامه ها و پروژه های گازرسانی امسال شرکت گاز ارائه شد.




کد خبر 241588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =