همکاری اعضای اکو تاثیری بسزا بر منطقه خواهد داشت

مدیر اطلاع رسانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری آب و برق وزارت انرژی و منابع آب تاجیکستان بر اهمیت و نقش سازمان اکو تاکید کرد.

جمشید سادولویف،‌ مدیر اطلاع رسانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری آب و برق وزارت انرژی و منابع آب تاجیکستان در حاشیه سومین اجلاس کارشناسان ارشد انرژی اکو به خبرنگار شانا گفت: ما در حال برداشتن گامهای نخست هستیم. این سومین اجلاس است و ما هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم، اما مطمئنم که همکاری میان اعضای اکو تاثیرهای مهم و بزرگی برای این کشورها و کشورهای منطقه خواهد داشت.

وی افزود: در اجلاس کنونی، کشورهای عضو به ارائه تجربه های خود می‌پردازند و آن را در اختیار دیگر اعضا قرار می‌دهند، این موضوع زمینه گسترش همکاریها را فراهم می‌کند.

سادولویف همچنین گفت: اگر به اهداف تشکیل اکو دقت کنید، می‌بینید که بهبود وضع مردم کشورهای عضو و افزایش سطح رفاه آنها و نیز افزایش رفاه اقتصادی مردم منطقه و حتی جهان در آن مورد توجه قرار گرفته است، از این منظر، فعالیت‌های اکو بسیار مهم هستند.

 وی ادامه داد: برای اجرای کامل برنامه عمل اکو ما باید متحد شویم چون این کار به نفع همه کشورهاست، برای دستیابی به اهداف عالی سازمان باید تلاش و همکاری کرد و سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام داد، گرچه راه سختی در پیش است، اما اطمینان دارم که همکاری کشورهای اکو با نتایج خوب و موفقیت همراه می شود.

کد خبر 241600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =