تغییرات مدیریتی در روسنفت

بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه در حالی ساختار مدیریتی خود را تغییر داد که به اعتقاد ناظران، فشار مشکلات مالی دلیل اصلی این تغییرات بوده است.

به گزارش پایگاه خبری « ایندیا تایمز»، بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه، روسنفت، دوشنبه (4 خردادماه 94) از اعمال تغییر در ساختار مدیریتی خود و خروج «ایگور میدانیک»، مدیر باسابقه نفتی از این شرکت خبر داد.

شرکت دولتی روسنفت که بزرگترین شرکت نفتی دنیا از لحاظ میزان تولید است، در بیانیه خود اعلام کرد: ایگور سچین، رئیس روسنفت تغییرات را با هدف بهبود عملکرد و اثربخشی ساختار مدیریتی شرکت، اعمال کرده است.

براساس این گزارش،‌ ایگور میدانیک، که مقام ارشد اداره حقوقی روسنفت بود، با «ناتالیا مینچوا» که اطلاعاتی از پیشنیه وی در دست نیست، جایگزین می‌شود.

روسنفت همچنین تغییراتی را در کارمندان ادارات فناوری اطلاعات و لجستیک خود اعمال کرده است.

روسنفت از سال گذشته میلادی هدف تحریمهایی قرار گرفته است که غرب به دلیل اختلافات سیاسی خود با مسکو بر سر مسئله اوکراین علیه روسیه اعمال کرد. از این رو، روسنفت تلاش می‌کند تا ضمن افزایش تولید خود، از تعداد کارکنان خود بکاهد.

روسنفت که به تازگی ده درصد از سهام خود را در بزرگترین میدان نفتی روسیه، «ونکور»، به شرکت ملی نفت چین فروخت،‌ برای تامین نیازهای مالی خود خواستار دریافت کمکی 40 میلیارد دلاری از دولت روسیه شده است.

کد خبر 241615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =