برگزاری دوره جامع مدیریت قراردادی بر اساس مدل TEFCEL

موسسه مطالعات انرژی برای نخستین بار در ایران دوره های TEFCEL (به زبان فارسی) را همراه با ارایه گواهینامه بین المللی، برگزار می کند.

به گزارش شانا، به نقل از معاونت موسسه مطالعات انرزی، این دوره آموزشی با همکاری موسسه حقوقی دادگو(نماینده رسمی تفسل) در مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

ارائه گواهینامه مستقل برای هر یک از کارگاههای TEFCEL، ارائه گواهی مدیریت جامع به دانش پذیرانی که موفق به گذراندن کل دوره شده باشند، همچنین برگزاری آزمون رتبه بندی، امتیازدهی و تعیین سطح (A,B,C) یک هفته پس از پایان هر کارگاه ( آزمون تعیین سطح به صورت مجازی خواهد بود)، ویژگیهای این دوره به شمار می آیند.

دوره جامع مدیریت چرخه حیات قراردادهای صنعت نفت و گاز به ویژه قراردادهای بین المللی در این صنعت براساس مدل تفسل (TEFCEL) نتیجه سالها مطالعه و تجربه میدانی دکتر سید نصراله ابراهیمی است که سالهای متمادی در کسوت عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس ارشد حقوقی و قراردادی، مدیریت امور حقوقی و قراردادی، مشاور عالی صنعت نفت و گاز و مذاکره کننده ارشد قراردادهای بین المللی این صنعت به ارائه خدمات  حقوقی  و قراردادی به این صنعت مشغول بوده است. 

برگزاری کارگاه آموزشی توپکرانی

معاونت آموزشی موسسه مطالعات بین الملی انرژی، همچنین اقدام به تدوین و برنامه ریزی به منظور اجرای کارگاه آموزشی توپکرانی کرده است.

این کارگاه آموزشی در روزهای ( 23  24 خردادماه) در محل موسسه برگزار می شود.

 مرتضی احمدی، مهندس مکانیک، با 14 سال سابقه کار در بخشهای مختلف صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، این کارگاره آموزشی را برگزار می کند.

شرکت کنندگان پس از پایان این دوره توانایی خواهند داشت تا با درک صحیح از جنبه های مختلف توپکرانی، در یک محیط کار حرفه ای در فعالیتهای مرتبط با انتخاب نوع توپک و عملیات توپکرانی، جهت اجرای ایمن  عملیات، مشارکت داشته باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت موسسه  www.iies.org  مراجعه یا شماره تلفنهای 22049102 و 4 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 241691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =