1400 کیلومتر از خطوط منطقه 10 عملیات انتقال گاز پیگرانی شد

منطقه 10 عملیات انتقال گاز در دوماه امسال بیش از یکهزار و 400 کیلومتر از خطوط سطح منطقه را پیگرانی تمیز کننده کرده است.

سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: عملیات پیگرانی تمیزکننده همواره عاملی مهم برای نگهداری خطوط لوله بشمار می رود، برهمین اساس هرساله عملیاتهای پیگرانی متعددی در شرکت انتقال گاز ایران انجام می شود.

حمید خدری افزود: این منطقه نیز با بهره گیری از دانش و تجارب ارزنده سرمایه های انسانی خود در این مسیر پیشگام بوده و مطابق با برنامه زمانبندی شده و دریافت مجوزهای لازم از واحد دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران فرآیند پیگرانی خطوط دوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم سراسری انتقال گاز را در دو ماه امسال انجام داده است.

وی اشاره به این که برنامه نگهداشت خطوط لوله و تجهیزات انتقال گاز یکی از وظایف مهم این منطقه محسوب می شود، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون، شش مرحله عملیات پیگرانی تمیزکننده و هوشمند بر روی خطوط تحت پوشش این منطقه صورت گرفته است.

خدری ادامه داد: با گذشت دوماه از سال جدید، بیش یکهزار و 400 کیلومتر از خطوط سراسری انتقال گاز به صورت کاملا ایمن، پیگرانی شده است.

سرپرست منطقه ده عملیات انتقال گاز تاکید کرد: پیگرانی خط لوله پنجم که در سومین روز از خردادماه سال جاری آغاز شده بود، پس از 48 ساعت به پایان رسید و در مجموع 429 کیلومتر از طول این خط لوله نیز پیگرانی شد.

به گفته وی، پیش بینیهای لازم برای انجام پیگرانی خط هشتم سراسری انتقال گاز انجام شده و در چند روز آینده این برنامه نیز اجرا می شود.

کد خبر 241709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =