اجرای 10 هزار میلیارد ریال طرح در خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

نزدیک به 20 پروژه با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال در برنامه ششم توسعه برای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اجرا می شود.

مدیر امور مهندسی و طرحهای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با بیان این مطلب به خبرنگار شانا، گفت: بخش بزرگی از طرحها، صنعتی و در قالب طرحهای احداث مخازن و تعویض خطوط است.

سید ابوالقاسم موسوی درباره طرحهای غیرصنعتی، شامل احداث ساختمان های اداری و ... در مناطق این شرکت نیز گفت: این بخش از پروژه ها، حدود 10 درصد از اعتبار کلی برآورد شده را در بر می گیرد.

وی از احداث مجموعه اداری در کرمانشاه،مهمانسرای نفت شهر،ساختمان رستوران گچساران، ساختمان اداری و مامور سرا در شیراز، ساختمانهای غیرصنعتی در اهواز، رفسنجان و ... به عنوان بخشی از پروژه های غیر صنعتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت نام برد و گفت: مجموع این طرحها به حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

موسوی افزود: تغییر مسیر خط لوله 8 اینچ گرگان، تکمیل تاسیسات انتهایی کرمان، جایگزینی خط لوله 20 اینچ به جای 16 اینچ سبزآب- تنگه فنی، تعویض بخشی از خط اصفهان- تهران، تکمیل مخازن پایطاق و نفتشهر و ... نیز بخشی از طرحهای صنعتی این شرکت در برنامه ششم توسعه محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه پروژه GIS و نوسازی ایستگاههای آتش نشانی این شرکت نیز به عنوان طرحهای مهم صنعتی در این شرکت کلید خورده است،افزود: طبق این برنامه قرار است ظرف مدت پنج سال 74 ایستگاه آتش نشانی در مناطق خطوط لوله سراسر کشور نوسازی شود.

کد خبر 241724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =