نرخ گازوییل شناورهای ایرانی در آبهای داخلی لیتری 300 تومان است

قیمت هر لیتر گازوییل برای شناورهای ایرانی در آبهای داخلی کشور 300 تومان است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: قیمت هر لیتر سوخت برای شناورهای گازوییل سوز با پرچم ایران، برای تردد در آبهای داخلی کشور 300 تومان است.

به گفته داود عربعلی، گازوییل مصرفی شناورهای یاد شده برای تردد در خازج از محدوده آبهای ایران نیز با نرخ بانکرینگ محاسبه می شود.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی نیز در این باره به خبرنگار شانا، گفت: در صورتی که شناورهای ایرانی از آبهای ایران خارج شده و در آبهای بین المللی تردد کنند، نرخ گازوییل مصرفی آنها با نرخ بانکرینگ که  هم اکنون هر لیترآن حدود 1550 تومان است، محاسبه می شود.

مظلومی با بیاناین که نرخ بانکرینگ این شناورها "شناور" است و به صورت هفتگی اعلام می شود، تصریح کرد: قیمت گازوییل عرضه شده بانکرینگ برای هفته جاری لیتری 1550 تومان است.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی یادآور شد: از این پس، نرخ گازوییل تحویلی به شناورهای ایرانی که به بنادر کشورهای مجاور تردد می‎کنند بر مبنای نرخ بانکریگ محاسبه می شود.

مظلومی افزود: قیمت نفت کوره تحویلی به شناورهایی که در آبهای بین المللی تردد می کنند نیز بر مبنای نرخ بانکرینگ خواهد بود.

کد خبر 241761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =