بیش از 2 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه پارسیان فرآورش شد

شرکت پالایش گاز پارسیان اردیبهشت ماه امسال بیش از دو میلیارد و 248 میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: مقدار فرآورش گاز تولیدی این شرکت در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 87 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

فرشید ابدالی دهدزی تاکید کرد: این شرکت همچنین از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه بیش از چهار میلیارد و 480 میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرده است. 

وی با اشاره به این که شرکت پالایش گاز پارسیان، ١٢,٨ درصد از تولید گاز کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: این شرکت در اردیبهشت ماه امسال 880 هزار و 270 بشکه میعانات گازی تولید کرده است.

ابدالی یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه در مجموع بیش از یک میلیون و 785 هزار بشکه میعانات گازی در این شرکت تولید شده است.

وی با اعلام این که زمان آغاز تعمیرات اساسی سالانه این شرکت اوایل مهرماه خواهد بود، افزود: تاکنون 22 میلیون و 147 هزار و 877 نفر- ساعت کار بدون حادثه در این شرکت ثبت شده که این رقم در حوزه کارکنان رسمی 10 میلیون و 992 هزار و 944 نفر - ساعت و در حوزه کارکنان پیمانکاری 11 میلیون و 154 هزار و 933 نفر - ساعت است.

به گزارش شانا، شرکت پالایش گاز پارسیان در سال گذشته (93) نزدیک به ٢٥ میلیارد مترمکعب گاز تولید کرده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پیش از آن ٤,٤ درصد افزایش داشته است.

بر پایه این گزارش، این شرکت همچنین در سال گذشته (93) بیش از ١٠ میلیون بشکه میعانات گازی تولید کرد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن (92) بیش از شش درصد افزایش داشته است.

کد خبر 241763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =