۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر: 241768
مراد حاجتی :  اول بودجه، بعد سرمربی!

مدیرعامل تیم فوتسال حفاری اهواز با بیان این که هنوز بودجه فصل آینده این تیم مشخص نشده است، گفت: با این حساب هنوز نمی توانیم درباره سرمربی هم فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار شانا ، علیرضا مرادحاجتی مدیرعامل تیم فوتسال حفاری اهواز در گفتگویی کوتاه درباره وضع سرمربیگری حفاری بعد از انتخاب محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی امید فوتسال ، گفت : هنوز درباره سرمربی فصل آینده تصمیم‌گیری نکرده‌ایم و بعد از هدف‌گذاری و تعیین بودجه تیم فوتسال برای فصل آینده، درباره این موضوع فکر می‌کنیم.

وی درباره جدایی سه بازیکن این تیم و پیوستن به مس سونگون، گفت: این سه بازیکن صحبتی با من نداشته‌اند و بعد از مذاکره با ایرج کریمی سرپرست تیم، به مس سونگون پیوسته اند. راضی به جدایی آنها نبودیم اما به دلیل این که قراردادی نداشتیم و پیشنهاد مس بهتر بود به آن جا رفتند.

مرادحاجتی  در ادامه صحبتهایش درباره کوچ بازیکنان حفاری گفت : هدف اصلی تیم فوتسال حفاری پرورش بازیکنان مستعد و نیز خدمت به کشور است. بازیکنانی که به مس پیوستند در این باشگاه رشد کردند اما وقتی با یک مبلغ بالاتر مواجه شوند طبیعی است که به تیم دیگری می‌روند. تیم ما به دلیل دولتی بودن توانایی رقابت با تیمهای دیگر را برای پرداخت دستمزد بالاتر ندارد.  برای همین، فصل بعد هم از جوانان مستعد استفاده می‌کنیم و الزاما به دنبال بازیکنان گرانقیمت نمی‌رویم. در فصل گذشته ناظم‌الشریعه، صمیمی و ... با حداقل پول در حفاری ماندند و از آنها تشکر می‌کنم.

مدیرعامل تیم فوتسال حفاری درباره دریافت حق رشد بازیکنان جدا شده از این تیم، خاطرنشان کرد: طبق قانون باید 30 درصد از مبلغ قرارداد جدید را به باشگاهی که در آن به طور حرفه‌ای فوتسال را آغاز کرده‌اند بازگردانند. البته این پول زیاد نخواهد بود و در مقایسه با هزینه‌های باشگاه بسیار ناچیز است.
 

کد خبر 241768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =