تولید نفت توتال در آنگولا به 2 میلیارد بشکه رسید

شرکت توتال فرانسه از یک بلوک نفتی فراساحلی در آنگولا تقریبا به اندازه کل تولید انگلستان نفت استخراج می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر، غول نفتی فرانسه در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که حجم تولید نفت خام این شرکت در بلوک فراساحلی 17 واقع در 150 کیلومتری ساحل آنگولا در مجموع به 2 میلیارد بشکه رسیده است. بر این اساس این بلوک نفتی با تولید روزانه 700 هزار بشکه نفت، به پر بازده‌ترین بلوک نفتی توتال تبدیل شده است. بر پایه آمارهای آژانس بین‌المللی انرژی، کل تولید نفت خام انگلستان حدود 800 هزار بشکه در روز است.

آرنو برویلاک رئیس بخش اکتشاف و تولید در این اطلاعیه اعلام کرد: بلوک نفتی شماره 17 آنگولا با 15 مورد اکتشاف و تولید فراوان یک معیار جهانی برای حفاری‌های عمیق دریایی و یک ماجراجویی صنعتی بی‌نظیر به شمار می‌رود. به دلیل تعهد تیم‌های توتال و تعدادی از بزرگان فناوری جهان، تولید بلوک 17 طی 14 سال گذشته همواره سیر صعودی داشته است.

وی افزود: این رویداد مهم نشانه موقعیت قدرتمند شرکت توتال در بخش آبهای عمیق است. توتال همچنین مجری پروژه‌های بزرگ فراساحلی در آبهای عمیق غرب آفریقا است و از این تخصص در جاهای دیگر نیز بهره می‌برد. حضور در پروژه میدان نفتی لیبرا در برزیل و پروژه لاگان-تورمور انگلستان از آن جمله هستند.

شرکت توتال حدود 100 هزار کارمند و کارگر در 130 کشور جهان دارد. این شرکت حدود 60 سال است که در آنگولا فعالیت می‌کند. سهم توتال در بلوک 17 آنگولا 40 درصد است.

کد خبر 241769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =