ساختار شورای تحول اداری بازتعریف شود

مدیر برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی با بیان این که باید به بازتعریف در ساختار شورای تحول اداری بپردازیم، گفت: برای رسیدن به هدف مطلوب باید میان بهبود مستمر و تحول اساسی تفاوت قائل شویم.

به گزارش شانا، سید صالح هندی، در جلسه مشترک شورای تحول اداری شرکت ملی نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی، با اشاره به تمایز بهبود مستمر و تحول اساسی، تصریح کرد: برای دستیابی و رسیدن به یک هدف مطلوب باید میان بهبود مستمر و تحول اساسی تفاوت قائل شویم وشرط رسیدن به این امر نیز این است که باید به بازتعریف در ساختار شورای تحول اداری بپردازیم. 

وی یادآور شد: هم اکنون شورای تحول اداری گستره زیادی از فعالیتها را ذیل برنامه‌های خود دارد و این تنوع و کثرت وظایف، آن را از دستیابی به اهداف مشخص دور می‌کند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی تصریح کرد: شورای تحول اداری برای ایجاد یک تحول اساسی و بنیادی نیازمند محدود کردن حوزه فعالیت و ارائه پارامترهای کمی و کیفی مدون است که با شاخصهای عملکردی بتوان آن را به محک آزمون و سنجش درآورد.

وی در مورد شاخصهای توسعه کشور با ایجاد دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: انقلاب عصر اطلاعات و ارتباطات در پایان قرن بیستم مدل جدیدی از اداره دولتها ایجاد کرده که سالها به صورت سنتی اداره می‌شد، هم‌اکنون با توجه به توسعه روزافزون فعالیتهای اجتماعی- اقتصادی و تعدد وتنوع تقاضا در جوامع، دولتها به سمت پیاده‌سازی نظام یکپارچه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعمیم آن به ارائه خدمات به شهروندان سوق یافتند که دستیابی به این الگو نیازمند ایجاد زیرساختهای فناوری اطلاعات و فرآیندمحوری است.  

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، جلسه مشترک شورای تحول اداری شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به منظور ایجاد تحول اساسی و بهبود شاخصهای عملکردی با حضور مدیران و کارشناسان شرکت و نمایندگان شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

در این نشست که با محور بندهای توسعه دولت الکترونیک از طریق بهبود بسترهای اتوماسیون و فناوری اطلاعات، استقرار نظام مدیریت عملکرد ، ارتقای نظام سلامت اداری، اصلاح ساختارهای تشکیلاتی، اصلاح فرآیندها و روشهای انجام کار، توسعه مدیریت، نظام مدیران، نظامها و سبکهای نوین مدیریت، بکارگیری مشارکت کارکنان در بالا بردن کارایی و اثربخشی و مدیریت اخلاقی، تکریم مردم و ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع تشکیل شده بود، دوطرف به بحث و تبادل نظر درباره موارد یادشده پرداختند.

کد خبر 241772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =