اجرای 80 میلیارد تومان پروژه عام‌المنفعه در خرمشهر و دارخوین

مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان از افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر در تابستان امسال خبر داد وگفت: این شرکت حدود 80 میلیارد تومان پروژه عام المنفعه در شهرستانهای دارخوین و خرمشهر اجرا کرده است.

سلطان کمالی در گفتگو با خبرنگار شانا،  با اشاره به فعالیتهای عام المنفعه این شرکت، افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر تابستان امسال با هزینه احداث 50 میلیارد تومان به صورت کامل راه‌اندازی شده و تحویل تربیت بدنی این شهر خواهد شد.

وی درباره پروژه احداث درمانگاه شهردارخوین نیز گفت: این درمانگاه برای دارخوین و 30 روستای اطراف این شهر در نظر گرفته شده است و هم اکنون در مرحله راه‌اندازی موقت است که بعد از رفع نواقص کوچک، طی سه ماه آینده به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

کمالی ادامه داد: درصورت همکاری شبکه بهداری و بهداشت استان خوزستان، مشکلات مردم شهر دارخوین و روستاهای اطراف در این زمینه رفع خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان همچنین تصریح کرد: یک سالن ورزشی چند منظوره برای ورزشهای فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، کشتی، کاراته و بوکس در شهر دارخوین در حال اجرا بوده که از پیشرفت فیزیکی 96 درصدی برخوردار است وطی دوماه آینده راه‌اندازی و به مسئولان مربوطه تحویل خواهد شد.

کمال با اشاره به برنامه این شرکت برای جذب نیروی انسانی در سال جاری، تصریح کرد: باتوجه به این که اروندان یک شرکت جوان و نوپاست، علاوه بر نیروهای تازه استخدامی که هم اکنون مشغول گذراندن دوره آموزشی هستند، به دنبال جذب افراد با تجربه‌ از سایر شرکتهای نفتی بوده و از حضور افرادی که قصد همکاری و ورود به شرکت اروندان را دارند استقبال می‌کند. 

وی با اشاره به کمبود امکانات رفاهی و خدماتی در شرکت نفت وگاز اروندان، تاکید کرد: در سال جاری تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا بخشی از مشکلات رفاهی کارکنان را حل کنیم. 

کد خبر 241818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =