۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
  • کد خبر: 241823
پیشرفت 70 درصدی احداث جاده کمربندی کنگان

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به پیشرفت 70 درصدی طرح احداث جاده کمربندی کنگان، گفت: از مجموع 410 میلیارد ریال تعهد صنعت نفت در این پروژه تاکنون بیش از 310 میلیارد ریال آن جذب شده است.

به گزارش شانا، مهدی یوسفی، در بازدید از طرح احداث کمربندی کنگان گفت: طرح احداث جاده کمربندی کنگان با پیشرفت 70 درصدی در حال اجراست.

وی افزود: از مجموع 410 میلیارد ریال تعهد صنعت نفت در این پروژه تاکنون بیش از 310 میلیارد ریال آن جذب شده و این سازمان آمادگی آنرا دارد که با توجه به پیشرفت پروژه اعتبارات بیشتری در این زمینه اختصاص دهد.

یوسفی احداث جاده کمربندی را از مطالبات جدی ساکنین شهرستان کنگان برشمرد و تصریح کرد: رهایی از ترافیک سنگین درون شهری، تردد ایمن‌تر شهروندان کنگانی، تسهیل و روان شدن تردد بین بوشهر، عسلویه و کاهش مصرف سوخت از مزایای این طرح است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین ضمن بازدید از روند اجرای ساخت بیمارستان شهرستان دیر ابراز امیدواری کرد براساس گزارش پیمانکار مجری طرح با تمهیداتی که اندیشیده شده ساختمان این بیمارستان تا پایان سال به اتمام برسد و پس از آن مرحله تجهیز وسایل و کادر پزشکی مورد نیاز آغاز شود.

وی موضوع بهداشت و درمان و گسترش ضریب سلامت در مناطق عملیاتی را یکی از رسالتهای صنعت نفت برشمرد و افزود: ساخت این مرکز درمانی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان دیر است که هم‌اکنون با پیشرفت 68 درصدی در مجموع و پیشرفت 90 درصدی در بخش نمای ساختمان‏‌،‌ گامهای نهایی را برای تکمیل ساختمان این طرح بر می‌داریم.

یوسفی همچنین در بازدید از ایستگاهها و مخازن ذخیره آب پروژه‌های آبرسانی شهرستان جم و روستاهای تابعه، گفت: پروژه آبرسانی به شهرستان جم از بزرگترین و در عین حال سخت ترین پروژه‌هاست، این شبکه آبرسانی آب شرب مورد نیاز مردم شهر جم و روستاهای تابعه را بوسیله لوله‌ای 32 اینچی از بندر سیراف به این شهرستان منتقل می‌کند.

به گزارش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، وی افزود: تفاوت سطح ارتفاع دو نقطه مبدا و مقصد این پروژه یعنی از ایستگاه شیرین سازی آب از سیراف تا شهرستان جم به بیش از 700 متر می‌رسد، بنابراین برای رسیدن آب به مقصد نیازمند برنامه‌ریزی و مطالعات دقیق در این زمینه هستیم.

کد خبر 241823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =