ریبویلر نمکزدایی منطقه عملیاتی نفت شهر بهسازی شد

ریبویلر H-500 نمکزدایی منطقه عملیاتی نفت شهر تعمیر و بهسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، به دلیل فرسودگی ریبویلر نمکزدایی منطقه عملیاتی نفت شهر و حساسیت بالای آن در بهره‌برداری از چاههای این منطقه و احتمال آتش سوزی گسترده، ریبویلر H-500 این منطقه پس از چهار روز تلاش شبانه روزی تعمیر و بهسازی شد.

حسن پاشایی، رئیس بهره برداری منطقه عملیاتی نفت شهر با اعلام این خبر اظهارکرد: پروژه تعمیر و بهسازی این نوع از دستگاهها از چند سال پیش در شرکت غرب آغاز شده و با انجام آن علاوه بر صرفه جویی بسیار پایین از لحاظ مالی و زمانی دانش فنی آن هم به صورت کامل در داخل شرکت به وجود آمد. همچنین با تعمیر و بهسازی ریبویلر H-500 نمک زدایی کارخانه نمک زدایی این منطقه هم راه اندازی شد.

رئیس بهره برداری منطقه عملیاتی نفت شهر تصریح کرد: این پروژه به دلیل سوراخ شدن و وجود ترک در لوله با کارایی نداشتن درست رو به رو بود و هر آن امکان نشت نفت و ایجاد اتش سوزی گسترده در این منطقه وجود داشت.

با تعمیر و بهسازی این ریبویلر علاوه بر بالا رفتن کیفیت نفت خام ارسالی از نفت شهر و همچنین صرفه جویی قابل ملاحضه در زمان، شرکت توانست از تعویض فلنچها جلوگیری کند و  این عملیات با صرف کمترین زمان و هزینه نمونه کانادایی مورد تعمیر و باسازی قرار گرفت و قابلیت و کارایی بیشتری نسبت به نمونه خارجی خود دارد.

 

کد خبر 241824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =