تخلیه 29 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در انبار نفت منطقه شاهرود

29 هزار لیتر فرآورده نفتی مکشوفه در منطقه شاهرود با تایید آزمایشهای کیفی، به چرخه توزیع رسمی کشور بازگشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود به خبرنگار شانا،گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان شاهرود و حراست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این منطقه، روز چهارشنبه (6 خرداد ماه) 29 هزار لیتر نفت سفید از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

به گفته سبحان رجب پور، این کامیون  که از یکی از شهرهای استان خراسان شمالی بارگیری کرده و به سوی تهران  در حرکت بود، در پاسگاه شهید نوری شهرستان شاهرود متوقف و مشخص شد که فرآورده بارگیری شده فاقد بارنامه مخصوص شرکت ملی نفت است.

وی افزود: پس از احراز این محموله مبنی بر قاچاق بودن آن، نفت سفید کشف شده از کامیون مزبور با هماهنگیهای لازم به انبار نفت منطقه شاهرود منتقل و پس از بررسی آزمایشهای کنترل کیفیت در آن تخلیه شد.

به گفته رجب پور، راننده متخلف نیز به مقامهای قضایی مرعفی و تحویل شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود چندی پیش با تاکید بر اهمیت همکاری بخشهای مربوط برای عرضه فرآورده های نفتی از مجاری رسمی، تصریح کرد: برای نیل به این هدف نشستها و کارگاههای آموزشی متعددی در زمینه مبارزه با قاچاق برگزار شده است.

سبحان رجب پور برگزاری نشستهای مشترک با نیروی انتظامی، سازمان تعزیرات حکومتی،صنایع، معادن و بازرگانی را از جمله اقدامهای موثر برای پیشگیری  از پدیده مذموم قاچاق در منطقه شاهرود عنوان کرد.

کد خبر 241850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =