گازرسانی به 184 روستای استان همدان انجام می شود

شرکت گاز استان همدان، از محل منابع بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93 و مسائل مربوط به آن در سال ٩٤، به 184 روستا گازرسانی می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: اجرای عملیات گازرسانی به 184 روستای فاقد گاز استان که قابلیت گازرسانی از منابع بند «ق» را دارند، از اولویتهای اصلی این شرکت است.

محمد مهدی مهدوی مقدار اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه های گازرسانی را یکهزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این حجم از عملیات گازرسانی، 12 هزار و 510 خانوار روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان همدان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات گازرسانی به 114 روستا از منابع بند «ق» افزود: با انجام گازرسانی به این تعداد روستا، 9 هزار و 880 خانوار تحت پوشش خدمات گازرسانی این شرکت قرار می گیرند.

مهدوی مقدار اعتبار مورد نیاز برای گازرسانی به تعداد روستای یاد شده را 900 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: گازرسانی به 70 روستای باقیمانده با جمعیتی بیش از دو هزار و 630 خانوار از برنامه های آتی شرکت گاز استان همدان است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار به موقع، تمام پروژه های گازرسانی به روستاهای استان بر اساس بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93 و مسائل مربوط به آن در سال ٩٤، تا دوسال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.


کد خبر 241880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =