۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
  • کد خبر: 241900
مقاوم سازی انبارهای نفت در منطقه تهران

طرح مقاوم سازی مخازن انبارهای نفت شمال شرق و شمال غرب منطقه تهران با پیشرفت فیزیکی مطلوبی پیگیری می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران به خبرنگار شانا، گفت: مقاوم سازی مخازن انبار نفت شمال شرق تهران و احداث باندوال بتنی در این انبار با 95 درصد پیشرفت فیزیکی ، ادامه دارد.

مرتضی عابدینی، همچنین تصریح کرد: هم اکنون مقاوم سازی پنج دستگاه از مخازن این انبار انجام شده است.

وی با اشاره به این که ارتقای سیستم آتشنشانی در این انبار نیز هم اکنون در دست اجراست و تا پایان امسال پایان می یابد، گفت: احداث استخرهای بتنی و موتورخانه، همچنین نصب دیزل پمپهای سیستم آتشنشانی و دیزلهای الکتریکی موارد انجام شده در انبار نفت شمال شرق را شامل می شوند.

عابدینی همچنین از به پایان رسیدن طرح مقاوم سازی باندوالهای انبار شمال غرب منطقه تهران خبر داد.

به گفته وی، مقاوم سازی پنج مخزن در انبار نفت شمال غرب تهران پایان یافته است و مقاوم سازی یک دستگاه مخزن نیز در انبار نفت یاد شده،امسال تکمیل خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران یادآور شد: بقیه مخازن در انبارهای نفت شمال شرق و شمال غرب نیز در سالهای گذشته مقاوم سازی شده اند.

عابدینی درباره پروژه برقراری ارتباط مسیر جاده ای میان اتوبان شهید باکری و انبار شمال غرب نیز اظهار کرد:در صورت دریافت مجوزهای مربوط، طراحی، محاسبه و مراحل پیمان سپاری برای انجام این پروژه، امسال انجام می شود و عملیاتی شدن آن نیز در سالهای آینده صورت می پذیرد.

کد خبر 241900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =