۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
  • کد خبر: 241901
بهنام‌فر :  فوق‌العاده بودیم!

سرمربی تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب عقیده دارد سیاست بومی بودن و بستن تیم با حداقل هزینه‌ها سیاستی بوده که جواب داده، زیرا بازیکنانش نمایش فوق‌العاده‌ای داشته اند.

   مهران بهنام‌فرسرمربی تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب در گفتگویی کوتاه  با شانا در خصوص سوم شدن تیمش در سوپر لیگ کاراته گفت:  تیم ما امسال تیمی کاملا بومی، جوان و کم تجربه بود و عملکرد قابل قبولی داشت. بازیکنان تیم ما مقابل ملی‌پوشان تیمهای دیگر علاوه بر این‌که توانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند، به پیروزی هم رسیدند.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب در ادامه درباره سیاست باشگاه ، گفت: امسال سیاست آقای نظری، مدیرعامل باشگاه این بود که تیم ما بومی و با حداقل هزینه‌ها بسته شود و به نظرم این سیاست جواب داد و او با این سیاست خدمت خوبی به کاراته داشت. تیم ما باوجود محدودیتهایی که ابتدای فصل داشت و همچنین بودجه محدودش، نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و به نظرم در آینده از بازیکنان ما بیشتر خواهید شنید.

وی درباره نتایج هفته پایانی تیمش، گفت : تیم ما مقابل تیمهای آکادمی کاراته کمربند سیاه، شهرداری سیرجان و صنعت برق هرمزگان به برتری رسید و جایگاه سوم را به دست آورد. سال گذشته با توجه به این‌که نخستین بار بود که با این بازیکنان بومی و جوان در لیگ شرکت می‌کردیم، پنجم شدیم ولی امسال جایگاهمان بهتر شد و با اختلاف امتیاز کم نسبت به دانشگاه آزاد، در جایگاه سوم قرار گرفتیم. تیم ما عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از سالهای گذشته در کارنامه خود دارد.

بهنام‌فر درباره سطح مسابقات، گفت: در لیگ امسال شاهد مسابقات زیبایی بودیم که نشانگر پتانسیل بالای کاراته ایران بود. لیگ مانند هر پدیده دیگر معایب و محاسنی داشت و به نظر من این‌که لیگ در دسته‌های پایین‌تر، جوانان را در خود جای داده بود، از امتیازات آن محسوب می‌شود و این می‌تواند پشتوانه قوی برای تیم‌ملی باشد.

کد خبر 241901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =