توزیع و مصرف 164 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

مصرف فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در اردیبهشت ماه امسال، به بیش از 164 میلیون لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مقدار فرآورده های نفتی توزیع و مصرف شده این منطقه را در اردیبهشت ماه امسال، 164 میلیون و 180 هزار و 280 لیتر اعلام کرد.

دادخدا اعتصامی با اشاره به افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در دومین ماه امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال، اظهار کرد: مصرف این سوخت در بازه زمانی یاد شده امسال به 48 میلیون و 72 هزار لیتر رسیده است.

به گفته وی، در اردیبهشت ماه امسال 50 میلیون و 80 هزار لیتر نفت گاز در منطقه زاهدان مصرف شد که این مقدار از افزایش  13 درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

اعتصامی تصریح کرد: مصرف نفت سفید منطقه زاهدان نیز با پنج درصد کاهش نسبت به اردیبهشت ماه سال پیش به 18 میلیون و 165 هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان همچنین از مصرف 25 میلیون و 150 هزار لیتر نفت کوره در بازه زمانی یاد شده امسال خبر داد و افزود: این مقدار کاهش هشت درصدی نسبت به اردیبهشت ماه پارسال داشته است.

اعتصامی با تاکید بر سیر نزولی مصرف سوخت نیروگاهی در این بازه زمانی، مصرف نفت گاز نیروگاههای منطقه زاهدان را 21 میلیون و 371 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: میزان مصرف این فرآورده نفتی در اردیبهشت امسال، نسبت به مدت مشابه سال پیش، 17 درصد کاهش یافته است.

اعتصامی همچنین با اشاره به اهمیت تامین سوخت پروازهای مسافربری در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده، سوخت مورد نیاز پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاههای منطقه زاهدان بدون وقفه تامین شده است.

به گفته وی در اردیبهشت ماه امسال، یک میلیون و 342 هزار لیتر سوخت هواپیما مصرف شده است.

کد خبر 242128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =