ثبت رکورد 5 میلیون نفر- ساعت کار بدون حادثه در منطقه 4 انتقال گاز

رکورد پنج میلیون و 800 هزار نفر- ساعت کار بدون حادثه در منطقه چهار عملیات انتقال گاز ثبت شد.

به گزارش شانا، مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: این منطقه در سال 93 بیش از پنج میلیون نفر- ساعت کارکرد بدون حادثه را ثبت کرده است.

رسول داودی نژاد افزود: از ابتدای سال 94 نیز انجام پروژه های تعمیراتی از جمله هات تپ در شرایط سخت آب و هوایی، انجام پیگرانی بر روی خطوط مختلف با ظرفیت خطر بالا بدون هیچ حادثه ای، نشان از ‌تلاش گروهی واحدهای عملیاتی و ستادی دارد.

وی با تقدیر از کارکنان واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست تاکید کرد: شناسایی مخاطرات فرآیندی و پروژه‌ ای در این منطقه ادامه دارد و با برگزاری جلسه های ارزیابی ریسک، به دنبال آموزش شناسایی جنبه‌ های محیط زیست و اجرایی کردن آن تا پایان امسال هستیم.

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز ادامه داد: از دیگر فعالیتهای واحد اچ اس ایی این منطقه، بهبود عملکرد اچ اس ایی کارفرما و پیمانکار، داشتن آگاهی دوجانبه نسبت به موضوعات (در هر یک از فازهای پروژه)، اطمینان از انجام کار ایمن و در نهایت کاهش آسیبها و خسارتهای جانی و مالی است.

به گزارش شانا، منطقه چهار عملیات انتقال گاز به دلیل وسعت مراکز تحت پوشش و پراکندگی تاسیسات عملیاتی آن، از بزرگترین مناطق عملیاتی در سطح شرکت انتقال گاز بشمار می رود که به همین دلیل ضرورت رعایت اصول ایمنی را در این گستره ضروری تر می کند.

کد خبر 242134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =