راه اندازی سامانه نوبت دهی غیر حضوری در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از عملیاتی شدن سامانه نوبت دهی غیر حضوری در بیمارستان بزرگ نفت اهواز در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، دکتر فرهاد کلانتری گفت: با اتصال مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت به سامانه مدیریت بیمارستانی (HIS) به منظور تکریم جمعیت تحت پوشش و حذف مراجعات غیر ضروری به زودی سامانه نوبت دهی غیر حضوری فعال می شود.

وی افزود: برای آماده سازی این سامانه مطالعات جامعی صورت گرفت تا افراد تحت پوشش  بتوانند با معرفی پزشک خانواده و از طریق نظام ارجاع برای ویزیت پزشک متخصص نوبت دریافت نمایند.

کلانتری اظهار کرد: با استفاده از این سامانه  پس از مراجعه به پزشک خانواده و با تشخیص وی مبنی بر ارجاع بیمار به کلینیک های تخصصی با ثبت ارجاع در پرونده الکترونیکی، بیمار  نوبت خود را از امور اداری درمانگاه دریافت خواهد کرد. 

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز  توضیح داد: بیمار با دریافت قبضی از امور اداری که شامل نام کاربری و کلمه عبور است می تواند حداکثر تا 14 روز بعد از طریق اینترنت (مراجعه به سایت بهداشت و درمان اهواز به آدرس ahv.piho.ir ) ، تلفن شهری 3154 و یا سامانه پیامکی به شماره 10003154 پزشک مورد نظر خود را انتخاب کند.

کد خبر 243043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =