به گزارش شانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، علی بهزادی درباره طرح تکریم مراجعه کنندگان توسط مدیران و روسا در بیمارستان مرکزی نفت تهران گفت: ارج نهادن به خواسته های مراجعان و تکریم ارباب رجوع یکی از هدفهای تحول در ادارات و سازمانهای دولتی است و به این منظور با تلاشها و برنامه ریزیهای دست اندرکاران بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، طرح تکریم و راهنمای مراجعان در بیمارستان مرکزی نفت تهران آغاز به کار کرد.
وی اظهار کرد: مهمترین دغدغه برای ما رضایتمندی مراجعه کنندگان است، به همین دلیل این طرح برنامه ریزی و اجرایی شد و از ابتدا هم قرار شد تا در این گروهها، مدیران و روسای بخشهای مختلف بیمارستان حضور داشته باشند که خود نشان دهنده اهمیت تکریم ارباب رجوع است.
بهزادی درباره اهداف این طرح گفت: هدف ما از اجرای این طرح آشنایی مدیران با نوع مشکلات مراجعه کنندگان در بخشها و واحدها و نیز ارائه راهکار مناسب در کوتاه ترین زمان برای حل مشکلات و موانع است.
وی افزود: همچنین مهمترین هدف این طرح، حضور مسئولان و مدیران در مواجهه با مراجعان و درک مسایل و مشکلات این عزیزان است تا اهمیت تکریم ارباب رجوع را به ایشان یادآور شویم. این موضوع علت ایجاد تعهدکاری و همدلی بیشتر در بین کارکنان مجموعه بوده و حاصل آن افزایش اعتماد عمومی است که بزرگترین سرمایه و تکیهگاه برای هر مجموعه خدماتی بشمار می رود.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران افزود: طرح جامع راهنمای مراجعان از تیمی 27 نفره تشکیل شده که در هر شیفت 5 نفر به صورت پاره وقت از 7 صبح تا 2 بعدازظهر پاسخگوی سوالات مراجعان خواهند بود.
بهزادی یادآور شد: این طرح از حدود یک ماه پیش به صورت آزمایشی آغاز شد و بعد از استقبال مراجعه کنندگان ادامه پیدا کرد.
وی در پایان افزود: در جلسات کارشناسی، تمامی موارد و کاستی هایی که امکان دارد در این طرح مدیران با آن برخورد کنند مورد نقد و بررسی قرار گرفته و اقدامات مناسب برای رفع آن انجام می شود.
نظر شما