۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر: 243559
کاهش 16 درصدی مصرف نفت سفید منطقه میاندوآب

مصرف نفت سفید منطقه میاندوآب در 93 روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 16درصد کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان این که در بهار امسال 38 میلیون لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده است، به خبرنگار شانا، گفت: این میزان مصرف در مدت مشابه پارسال بیش از 44 میلیون لیتر بوده است.

احمد مجرد، همچنین مصرف نفت کوره منطقه میاندوآب را در سه ماه نخست امسال سه میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: روند مصرف این فرآورده نفتی نیز در قیاس با مدت مشابه پارسال کاهش یافت به گونه ای که در بهار امسال نسبت به بهار پارسال کاهش 83 درصدی داشت.

وی دلیل کاهش مصرف نفت سفید را توسعه گازرسانی به نقاط شهری و روستایی، بازنگری کالابرگ شهری و روستایی، همچنین وضع مناسب جوی خواند و گفت: گازرسانی به بخشی از کارخانه سیمان کاوان بوکان و برخی واحدهای صنعتی و تولیدی، دلیل کاهش مصرف نفت کوره در این بازه زمانی بوده است.

مجرد با بیان این که در سه ماهه نخست امسال 76 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، مصرف نفت گاز نیز در 93 روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد افزایش داشت و به 92 میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اجرای طرح باک پر، خرده فروشی بازارچه مرزی تمرچین و  راه اندازی شرکتهای عمرانی،معدنی را از دلایل افزایش مصرف نفت گاز در این منطقه عنوان کرد.

منطقه میاندوآب با زیر پوشش قرار دادن هشت شهرستان، دارای 86 باب جایگاه  عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی است و تامین و توزیع روزانه دومیلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی را به جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.

کد خبر 243559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =