مکان یابی 10 نقطه مناسب احداث جایگاه در کلانشهر کرج

مشکل کمبود جایگاه سوخت در کرج با شناسایی و معرفی 10 نقطه حساس و مناسب برای احداث تا حدودی بر طرف خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز به خبرنگار شانا گفت: بنابر توافقهای انجام شده با شهرداری کرج، احداث 10 جایگاه سوخت در مناطق مهم کلانشهر کرج با هدف رفاه حال شهروندان، جلوگیری از ترددهای غیر ضروری به منظور سوختگیری و کاهش مصرف سوخت در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیم توسلی گفت: این توافق با کارشناسی و شناسایی مناطق حساس، معرفی زمین با استانداردهای لازم از سوی شهرداری و با دریافت مصوبات مورد نیاز از کمیسیونهای ذیربط در استان البرز انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز تصریح کرد:با پیگیری شهرداری کرج و مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی، پروژه احداث پمپ بنزینهای اشاره شده، تا پایان امسال عملیاتی خواهند شد.

وی با اشاره به موافقت انجام شده برای احداث یک باب جایگاه اختصاصی عرضه نفت گاز در پایانه شهید کلانتری کرج، گفت:هم اکنون عرضه سوخت در کلانشهر کرج از طریق 41 باب جایگاه انجام می شود که جانمایی مطلوب و بهینه ای نشده اند.

توسلی، گفت: در هسته مرکزی شهر کرج به دلیل گرانی قیمت زمین و بی میلی بخش خصوصی برای احداث جایگاه،شاهد کمبود پمپ بنزین و افزایش مدت انتظار برای سوختگیری هستیم.

کد خبر 243635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =