3.2 میلیارد ریال جریمه دریافتی از متخلفان کارت سوخت به خزانه دولت واریز شد

بیش از3.2 میلیارد ریال جریمه دریافتی از متخلفان سو استفاده کننده از کارتهای مهاجر یا اجاره ای منطقه چابهار، در سه ماهه نخست امسال به خزانه دولت واریز شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار با اعلام رسیدگی به 127 مورد تخلف خودرو گازوییل سوز که با کارتهای مهاجر یا اجاره ای سوختگیری می کردند، به خبرنگار شانا، گفت: پیرو رسیدگیهای کمیته تخلفات منطقه چابهار دراین بازه زمانی، مبلغ سه میلیارد و 250 میلیون ریال از افراد خاطی دریافت و به حساب دولت واریز شده است.

عبدالله گیتی منش تعداد کارتهای مهاجر و اجاره ای شناسایی شده در 93 روز نخست امسال را 556 قطعه اعلام و اظهار کرد: با مراجعه صاحبان 127 کارت سوخت به منطقه پخش چابهار، یک میلیارد و 118 میلیون و 757 هزار و 500 ریال به عنوان نرخ مابه التفاوت سوخت از آنها دریافت و این مبلغ به خزانه دولت واریز شد.

به گفته وی،بیش از دو میلیارد و 130 میلیون ریال جریمه نیز به بخش دیگری از تخلفات مربوط می شود که این مبلغ نیز از متخلفان دریافت و به وسیله سازمان ذیربط  به خزانه دولت واریز شده است.

به گزارش شانا، تراکنشهای مجاری عرضه منطقه چابهار از طریق مرکز داده ها (دیتا سنتر) ارسال و موارد مشکوک به تخلف ( تراکنشهای نفت گاز دارای توالی زیاد) با بهره گیری از مکانیزمهای امنیتی و کنترلی، بررسی و به سازمان ذیربط ارجاع می شود.

گزارش خروجی حاصل از این بررسیها و کنترلها نیز پس از بررسی با عنوان ناوگان فاقد عملکرد در جلسه رسیدگی به تخلفات مطرح می شود وسازمان مربوط با دریافت دستور مسدودی، به انسداد کارتهای سوخت متخلفان اقدام می کند.

کد خبر 243657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =