صادرات نفت  در طول تجاوز دشمن لحظه ای قطع نشد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج صنعت نفت گفت: با وجود مشکلات بسیار فراوان در دوران جنگ تحمیلی حتی لحظه ای صادرات نفت ایران متوقف نشد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدعلی فلاح در نخستین نشست کمیته مشورتی آموزش و پژوهش دفاع مقدس صنعت نفت بر لزوم به تصویر کشیدن زحمات کارکنان صنعت نفت در زمان جنگ تحمیلی تاکید کرد و افزود: بسیاری از کارکنان صنعت نفت که در جنگ تحمیلی حضور داشتند هم اکنون یا بازنشسته شده اند و یا در آستانه بازنشستگی قرار دارند. براین اساس باید تجربیات و خاطرات  این عزیزان گردآوری شود.

وی با بیان این که ارزش تولید و زنده نگه داشتن آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کمتر از کار شهیدان نیست، تصریح کرد: در زمینه دفاع مقدس کارهای زیادی بر زمین مانده که باید به آنها توجه شود.

فلاح افزود: تحقق این مهم مستلزم حمایت جدی از سوی مسئولان است تا بتوان گوشه ای از رشادتهای کارکنان صنعت نفت را برای آگاهی آیندگان منتشرکرد.

همچنین رئیس اجرایی ستاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس صنعت نفت در این نشست با تاکید بر این که صنعت نفت در جنگ نقش گسترده ای داشت، پیشنهاد کرد: اتاق فکری با حضور پیشکسوتان صنعت نفت که در جبهه های جنگ حضور داشتند تشکیل شود تا بتوان فرهنگ جنگ را حفظ کرد.

وی با بیان این که پیشکسوتان دفاع مقدس هم اکنون از صنعت نفت دور افتاده اند، گفت: باید تلاش شود از صحبتهای پیشکسوتان حاضر در جنگ تحمیلی برای تولید محتوای آموزشی و ارائه آن به کارکنان و مدیران ارشد صنعت نفت استفاده کرد.

لوح موسوی بر لزوم آموزش و آشنایی بیشتر کارکنان با فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش شانا، نخستین نشست کمیته مشورتی آموزش و پژوهش دفاع مقدس صنعت نفت، دیروز(سه شنبه، 9 تیرماه) با هدف مشورت با پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در خصوص احیا و ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صنعت نفت از طریق برگزاری آموزشها و پژوهشهای مرتبط برگزار شد.

کد خبر 243677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =