عملیات اجرایی گازرسانی به 54 روستای خراسان رضوی آغاز شد

عملیات گازرسانی به 54 روستای استان خراسان رضوی که از اوایل امسال آغاز شده است، در مدت 10 تا 14 ماه آینده به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای استان در سال 94 به خبرنگار شانا گفت: هم اکنون پیمانکاران در محور شهر ریوش و روستاهای مجاور، روستاهای عشق آباد و روستاهای محور اقبالی و روح آباد؛ عملیات حفاری و ساخت خطوط لوله گاز را آغاز کرده اند.

حبیب الله صادقی افزود: در شهرستان خوشاب نیز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای محور رباط جز و مشکان طی 10 روز آینده آغاز می شود.

وی، اعتبار اختصاص داده شده به این پرو‍ژه های گازرسانی را بیش از 300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای این پروژه ها، هفت ایستگاه تی بی اس با ظرفیتهای پنج و 10 هزار مترمکعبی و یک ایستگاه سی جی اس نیز به ظرفیت 30 هزار مترمکعب ساخته می شود.

به گفته وی، طول شبکه انتقال گاز و لوله گذاری در این چهار محور به 330 کیلومتر می رسد و پیش بینی می شود بیش از هفت هزار انشعاب گاز نیز در این روستاها نصب شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی یادآور شد: عملیات گازرسانی به بیش از 460 روستای استان نیز با اعتبار بیش از سه هزار و 400 میلیارد ریال در قالب بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93 و سایر منابع آن در سال 94 در حال پیمان سپاری است و عملیات اجرایی این پروژه ها در سال جاری آغاز می شود.

کد خبر 243724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =