۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
  • کد خبر: 243741
صادقیان: می خواهم با نفت به اوجم بازگردم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که پیراهن نفت را در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر بر تن کرده است هدفش از نفتی شدن را رسیدن به تیم ملی می داند.

پیام صادقیان درگفتگو با خبرنگار شانا در خصوص اینکه پیوستن به تیم نفت تهران، گفت: مهمترین مسئله ای که باعث شد، نفتی شوم آرامش حکمفرما در این تیم و بدون حاشیه بودن اینجا بود، سپس حضور علی منصوریان که 5 سال در تیم امید مربی ام بوده و با هم کاملا آشنایی داشتیم. لذا فکر میکنم من بهترین تصمیم را گرفتم که این تیم را انتخاب کردم و امیدوارم بتوانم برای نفت موثر واقع شوم.

صادقیان در باره حواشی که همیشه برای او دردسر ساز شده، گفت: همانطور که گفتم در نفت هیچ حاشیه ای وجود ندارد و از سوی دیگر من هم دیگر پیام سابق نیستم برای همین شما دیگر حاشیه ای از من نخواهید دید اینجا همه با هم دوست هستند و جو خوبی حکمفرماست در ثانی من می خواهم در تیم نفت احیا شوم و به گذشته و دوران اوجم بازگردم و مطمئنم با کمک علی منصوریان این هدف برایم دور از دسترس نخواهد بود.

صادقیان در خصوص اینکه در تیم نفت چه شماره ای می پوشد، گفت: دنبال شماره نیستم و فقط به فکر فوتبالم هستم و می خواهم از تیم نفت به تیم ملی برسم و به آرزویم یعنی بازی در تیم ملی دست یابم.

وی در این باره که قرار بود به خارج از کشور برود اما به نفت آمد،گفت: یک دلیل شخصی داشت که نمی خواهم درباره اش صحبت کنم.

صادقیان در خصوص رقم قرارداش با نفت، گفت: برخلاف چیزهایی که می گویند قرارداد نرمالی بستم و اصلا رقم قرارداد به سقف و این حرف ها نرسید. من آمده ام اینجا فوتبال بازی کنم تا دوباره احیا شوم و به تیم ملی برسم.

کد خبر 243741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =