حفاری بیش از 31 هزار متر چاه نفت و گاز در 3 ماه نخست سال

مدیر عملیات حفاری خشکی یک در شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل 15 چاه نفت و گاز در حوزه این مدیریت در 3 ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، سعید اکبری در توضیح بیشتر در این باره، اظهار کرد: متخصصان، کارشناسان و کارکنان این مدیریت در این مدت توانستند با هماهنگی و همکاری واحدهای متقاضی 15 حلقه چاه نفت و گاز را با بیش از 31 هزارو 517 متر تکمیل و در مدار تولید قرار دهند.

وی با بیان اینکه چاههای پیش گفته با 27 روز جلوافتادگی نسبت به برنامه پیش بینی شده، افزود: حوزه عملیاتی این مدیریت هم اکنون استانهای خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و پروژه های حفاری گسترده است.

اکبری گفت: این چاهها برای شرکت های مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، مهندسی و توسعه نفت و پروژه های کلید در دست حفاری و تکمیل شده است.

مدیر عملیات حفاری خشکی یک شرکت ملی حفاری ایران دستگاههای حفاری این مدیریت را از نوع سنگین و فوق سنگین برشمرد و اظهار کرد: هم اکنون تعداد 24 دستگاه حفاری در این مدیریت در حفاری چاههای توسعه ای و اکتشافی به کارگیری شده است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده افزایش یک دستگاه جدید سنگین در دستور کار قرار دارد.

وی  افزایش راندمان کار و بهره وری، پاسخگویی به نیاز واحدهای متقاضی، مشتری مداری ، افزایش ضریب ایمنی و کار بر اساس برنامه تدوین شده را از شاخصهای اصلی امسال مدیریت عملیات خشکی یک عنوان کرد.

ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران با داشتن 4 مدیریت عملیات حفاری خشکی 1 ، 2 ، 3 و مدیریت عملیات دریا راهبری 74 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین را بر عهده دارد.

کد خبر 243773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =