تفاهمنامه پالایشگاه بندرعباس با شرکتهای مجموعه نفت استان هرمزگان

شرکت پالایش نفت بندرعباس و شرکتهای مجموعه وزارت نفت استان هرمزگان با محوریت پدافند غیر عامل تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، گفت: این تفاهمنامه میان این شرکت با شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، منطقه 6 عملیات انتقال گاز، شرکت گاز هرمزگان،شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس، همچنین شرکت خطوط لوله و مخابرات، منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی، بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان و کرمان و امضا شده است.

هاشم نامور افزود: این تفاهمنامه با محوریت پدافند غیر عامل و با هدف همکاری مشترک در زمینه های امداد و نجات، آموزش و افزایش آمادگی به منظور واکنش فوری در مواقع اضطرار و شرایط بحران تنظیم شده است.

وی گفت: همکاری به هنگام بروز حادثه و بلایای طبیعی، همکاری در زمینه امداد رسانی و اعزام مصدومان به مراکز درمانی، تبادل نظر فنی و کارشناسی موارد مشترک HSE در شرایط بحران و اضطرار، همچنین همکاری در زمینه آموزشهای HSE و برگزاری مانورهای مشترک امداد و نجات در تمام سال از بندهای مهم تفاهمنامه پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: بالابردن ضریب ایمنی و حفاظتی در جهت پیشگیری از حوادث انسانی، صیانت از تجهیزات، داراییها، محیط زیست، همچنین سلامت کارکنان و جامعه، از مهمترین اهداف تفاهمنامه اخیر است.

کد خبر 243781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =