۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر: 243790
مومنی: نفت را چون بهترین بود انتخاب کردم

مهاجم فصل پیش استقلال‌خوزستان که قرار است در لیگ پانزدهم برای نفت‌تهران به میدان برود، برنامه های زیادی برای سال فوتبالی اش در نظر دارد.

 به گزارش خبرنگار شانا، مهدی مومنی مهاجم جدید نفتی ها درخصوص نفتی شدنش گفت: راستش من چند پیشنهاد خوب داشتم. با پیشکسوتان فوتبال مشورت کردم و دیدم که نفت هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، هم در پلی آف فصل بعد آسیا بنابراین به نفت‌تهران پیوستم.

این بازیکن در مورد اینکه پیشنهاد تیم های استقلال و سپاهان به او چقدر جدی بوده  و چرا آنها را رد کرده است ،گفت: در بین پیشنهادهایی که به من شد استقلال و سپاهان از همه جدی تر بود ولی از لحاظ فنی خیلی از جوانب را بررسی کردم اما با توجه به مشورت هایی که گرفتم، دیدم بهتر به تیم نفت‌تهران که بی حاشیه و جزو 8 تیم برتر آسیاست بپیوندم.

مومنی درمورد یارگیری هایی که نفت انجام داده و با توجه به  سال سختی که  پیش رو دارند، گفت: با یارگیریهایی که باشگاه انجام داده همه چیز بهتر شده، به هر حال نظر کادرفنی در این بین مهم است و آنها می‌دانند که نقطه ضعف و قوتشان دقیقا در چه پست هایی است. ما باید خوب و محکم تر عمل کنیم چون بازی با الاهلی را هم پیش رو داریم.

وقتی از مومنی سوال شد می‌ تواند فیکس این تیم شود یا خیر پاسخ داد: در باشگاه بزرگ نفت هر کسی که آماده باشد بازی می‌ کند. در حال حاضر داریم تمرینات خوب و فشرده ای انجام می‌ دهیم. آقای منصوریان به اسم و رسم نگاه نمی‌ کند و هر کس که خوب باشد را بازی می‌ دهد.  
 

کد خبر 243790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =