انتقال بیش از 20 میلیارد مترمکعب گاز از منطقه دو عملیات

منطقه دو عملیات انتقال گاز در سه ماه امسال نزدیک به 22 میلیارد مترمکعب گاز را منتقل و به مبادی مصرف تحویل داده است.

مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده، یکهزار و 943 کیلومتر از خطوط اصلی، فرعی، انشعابها و نقاط پرتراکم نشت یابی شده است.

سعید توکلی افزود: این منطقه در سه ماه امسال، 48 عملیات نشت یابی در محوطه شیرهای خودکار و محوطه لوله های مدفون ایستگاههای تقویت فشار نیز انجام داده است.

وی یادآور شد: سرویس، نگهداری و بهره برداری از 15 تاسیسات تقویت فشار با 57 دستگاه توربوکمپرسور، تعمیرات اساسی توربین نئوپنیون و تعویض بلیدهای دیسک HPTوLPT و... تنها بخشی از فعالیتهای اجرایی این منطقه در بخش عملیات ایستگاهها است.

به گفته وی، این منطقه در سه ماه امسال، 503 کیلومتر از خطوط منطقه را پیگرانی تمیز کننده و 836 کیلومتر از خطوط را نیز پیگرانی هوشمند کرده است.

مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز با بیان این که در بازه زمانی یادشده، یک مورد عملیات هات تپ انجام شده است، تاکید کرد: در سه ماه امسال، طراحی، تهیه، نصب و راه اندازی سیستم حفاظت کاتدی اصفهان (1 و 2)، پایش کلیه تجهیزات موجود در تاسیسات تقویت فشار گاز منطقه از طریق سیستم مکانیزه تعمیرات و نگهداری (CMMS) شامل تعمیرات دوره ای، تست و آنالیز روغن، آنالیز ارتعاشات تجهیزات دوار، بازرسی فنی و ... نیز انجام شده است.


کد خبر 243791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =